CARGOSPED Terminal Braniewo Spółka z o.o prowadzi swoją działalność w oparciu o bezwzględne poszanowanie przepisów prawa, dobrych praktyk oraz najwyższych standardów etycznych.
W Spółce wprowadzony został Kodeks Etyki oraz Regulamin zgłaszania nieprawidłowości i nadużyć.
Procedura zgłaszania nieprawidłowości jest elementem systemu zarządzania, a jej podstawowym celem jest zapobieganie nieprawidłowościom w CARGOSPED Terminal Braniewo Spółka z o.o. poprzez utworzenie systemu informowania o możliwości ich wystąpienia, dostępnego dla Pracowników, Współpracowników, Klientów, Partnerów Biznesowych.
Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem specjalnie dedykowanych kanałów komunikacji tj.:
• platformy internetowej:https://cargosped.liniaetyki.com
• adresu e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
• pod numerem telefonu: 22 129 16 90
a osoba zgłaszająca podejrzenie lub nieprawidłowość to Sygnalista.
CARGOSPED Terminal Braniewo Sp. z o.o. respektuje prawo Sygnalistów do zachowania anonimowości i zabezpieczenia danych osobowych tych osób oraz do ich ochrony przed jakimkolwiek działaniem o charakterze odwetowym.
|