Array Drukuj Array
CARGOSPED Terminal Braniewo Spółka z o.o prowadzi swoją działalność w oparciu o bezwzględne poszanowanie przepisów prawa, dobrych praktyk oraz najwyższych standardów etycznych.

 

W Spółce wprowadzony został Kodeks Etyki oraz Regulamin zgłaszania nieprawidłowości i nadużyć.

Procedura zgłaszania nieprawidłowości jest elementem systemu zarządzania, a jej podstawowym celem jest zapobieganie nieprawidłowościom w CARGOSPED Terminal Braniewo Spółka z o.o. poprzez utworzenie systemu informowania o możliwości ich wystąpienia, dostępnego dla Pracowników, Współpracowników, Klientów, Partnerów Biznesowych.

Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem specjalnie dedykowanych kanałów komunikacji tj.:

• platformy internetowej:https://cargosped.liniaetyki.com

• adresu e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

• pod numerem telefonu: 22 129 16 90

a osoba zgłaszająca podejrzenie lub nieprawidłowość to Sygnalista.

CARGOSPED Terminal Braniewo Sp. z o.o. respektuje prawo Sygnalistów do zachowania anonimowości i zabezpieczenia danych osobowych tych osób oraz do ich ochrony przed jakimkolwiek działaniem o charakterze odwetowym.